رییس و کارکنان پارک علم و فناوری گيلان با حضور معاون و مديران اين سازمان جهت آشنايي و ارتباط بيشتر در محيطي صميمي، ديدار و گفتگو كردند.

روز سه شنبه ۲۹ خرداد و در پی انتصاب دکتر باستی به ریاست پارک علم و فناوري گيلان، اولين نشست عمومي با حضور مديران و کاركنان پارك علم و فناوري گيلان در محل سالن جلسات پارك علم و فناوري گيلان برگزار شد.

در این نشست صمیمی مديران و کارشناسان پارک، ضمن تبريک مجدد به مناسبت انتصاب دكتر باستي، در خصوص تشريح وظايف واحدهاي تحت مديريت خود و چگونگي فرآيندهاي كاري هر بخش، مطالب خود را ارائه نمودند.

در ادامه این نشست دکتر علی باستی رييس پارک علم و فناوري گيلان، ضمن ابراز خورسند و تشکر از حضور همكاران و كاركنان در خصوص برنامه‌هاي آينده و چگونگي رسيدن به اهداف تعيين شده مطالب خود را بيان نمود.

در ابتدا ایشان با یادآوری زحمات و تلاش‌هاي دکتر متقي طلب در خصوص برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در زمان حضور ايشان گفت: با توجه به اهداف و ماموريت‌هاي پارک و اقداماتي که تا كنون براي توسعه همه جانبه پارك صورت گرفته است، برنامه‌هاي آينده در راستاي اقدامات ايشان در توسعه فناوري و كارآفريني در استان و كشور خواهد بود كه جا دارد بخاطر اقدامات و پيگيري‌هاي انجام شده از ايشان تشكر و قدرداني نمود.

دکتر باستی در خصوص پیگیري مشکلات موجود در سازمان اظهار داشت: اولويت اول ما رسيدگي به حل مشکلات مربوط به شركت‌هاي فناور و راه‌اندازي صندوق پژوهش و فناوري در استان است.

رییس پارک علم و فناوری گيلان با بيان اينکه بايد از ظرفيت‌هاي پارک بهره‌مند شويم اظهار داشت:  ارتباطات براي بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي علمي، تحقيقاتي و دانشگاهي استان را بايد تقويت نمود تا بتوانيم از امكانات موجود در پارك را براي توسعه فناوري در استان بهتر و بيشتر بهره ببريم.

وی خاطر نشان کرد: توسعه زیرساخت‌های پارک، تقويت و ارتقاي نيروي انساني، توسعه منابع مالي از اقداماتي است که بايد انجام گيرد و اين كار انجام نخواهد شد مگر به همت و تلاش همه‌ي همكاران و كاركنان پارك علم و فناوري گيلان.

وی بیان نمود: باید از تجارب و ظرفيت شوراي پارک و همچنين تجارب همکاران و خرد جمعي براي محقق نمودن رسالت پارک بهره‌مند شويم.

گفتنی است در این نشست بر پیگيري و حل مشکلات موجود در پارک و مراکز رشد بحث و تبادل نظر و تاكيد گرديد.

نوشته های مرتبط

Leave a comment